למי זה מתאים

למי מתאים טיפול בכוסות רוח טיפוליים?

הטיפול בכוסות רוח מתאים לסובלים ממגוון רחב של בעיות, מחלות וכאבים.

במהלך השנים, הטיפולים באמצעות כוסות הרוח זכו להצלחות רבות. כך למשל:

  • כאבי גב, צוואר וכתפיים: כ-60% מהאוכלוסייה סובלים במהלך חייהם מכאבי גב, צוואר וכתפיים כתוצאה מדלקות, או מבעת מכשל ברמת השרירים של הגוף, כך שהלחץ "נופל" על השרירים ומשבש את זרימת האנרגיה והדם התקינה וכתוצאה מכך גורם לכאב. כוסות הרוח עשויות לשחרר את הלחץ באזורים הבעייתיים ולנטרל את מכשול זרימת הדם, וכך, להפיג את הכאב.

בנוסף, הטיפולים זכו להצלחות גם בקרב הסובלים מכאבי ראש, התכווצויות שרירים ואנשים אשר סבלו מחוסר תחושה בזרועות וברגליים. הטיפול עשוי לסייע גם להורדת לחץ דם גבוהה, הרטבה אצל ילדים, בעיות שינה ועייפות, טיפולי פוריות, בעיות מחזור, דלקת שרירים לספורטאים ועוד…

כוסות הרוח משפרים את זרימת הדם והאנרגיה בגוף האדם ומעניקים תחושת הטבה מידית בתום הטיפול. לאחר הטיפול, תרגישו תחושת התחזקות וחיוניות.

כמו כן, טיפול בכוסות רוח מוכר כ"טיפול לניקוי רעלים" מהגוף והוא מומלץ במיוחד לאנשים המעוניינים לחזק את הגוף ולאנשים הסובלים מכאבים, לחצים או בעיות רפואיות כאלו ואחרות. הטיפול מתאים הן לנשים והן לגברים ולילדים מגיל 7 ומעלה.

"מגיע לכם להשתחרר מהכאבים ולדאוג לגוף שלכם…"

המכון הטיפולי _סריס, המתמחה בטיפול בכוסות רוח, הוקם בשנת 2009 ומשך אלפי לקוחות אשר סבלו מכאבים ובעיות רפואיות והרפואה לא מצאה עבורם פתרון. הטיפול הוא טבעי ואינו משלב חומרים מסוכנים ובניהולו של מוסא אבו סריס, מהמומחים בתחום, בעל ניסיון רב, השכלה והכשרות בנושא.

במהלך השנים, מוסא טיפל באלפי לקוחות וזכה לסיפורי הצלחה רבים. השילוב בטיפול שבין השיטות העתיקות יומין לבין שיטות הטיפול המודרניות, מסייעות למטופלים להתגבר על כאבים וליהנות מחיים בריאים, לנקות את הרעלים מהגוף ולהתגבר על כאבים שהורידו את איכות חייהם.

הרפואה לא מצאה עבורך פתרון? אנו מזמינים אתכם ליצור אתנו קשר, להתייעץ בנוגע למחלה/כאב או בעיה, על מנת שנתאים לכם את הטיפול המתאים ונציג בפניכם את הפתרון הטוב ביותר.

× צריך עזרה?